וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום להתחיל בו את עיצוב ושיפוץ הבית - המטבח

1.8.2017 / 8:07

עיצוב המטבח יכול להכתיב את העיצוב של כל הבית או לתת לו טוויסט מעניין. השלב הראשון והחשוב מכולם הוא לבחור את הדלתות לארונות המטבח. אז איך עושים את זה?

חדשות העיצוב

מתכננים שיפוץ או עוברים לבית חדש? כדאי לכם להתחיל לעצב את הבית מכיוון המטבח. כבר מזמן לא מדובר בחלל שנועד רק לבישול ובזכות מבחר אינסופי של אפשרויות ועיצובים הוא יכול להכתיב את העיצוב של כל הבית או לתת לו טוויסט מעניין. אז כבר עשיתם מדידות, תכננתם את השלד ואת החלוקה ואז מגיע השלב הכי מעניין וחשוב - לבחור את הדלתות לארונות המטבח, את החזיתות, כי תכלס? זה מה שנראה ביומיום.

אז איך מתחילים? קודם כל צריך להחליט אם ללכת על סגנון מודרני, כפרי או קלאסי. חזיתות מודרניות מאופיינות במראה מבריק ובקווים נקיים ומינימליסטים ומתאימות בד"כ למטבח שמחובר לסלון. במידה ושטח המטבח תחום, אפשר ללכת על סגנון כפרי בצבעי פסטל, שלאו דווקא מתחבר לעיצוב של שאר הבית ומשמש כחדר בפני עצמו. הסגנון הקלאסי מיועד למי שרוצה לשמור על מראה מאופק, אלגנטי וקונבנציונלי יותר. בקיצור, יש אינסוף אפשרויות לחזיתות ואינספור חומרים וחשוב לזכור כי שלד המטבח נועד לשרת את החזית ולא להפך.

הדלתות לארונות המטבח שראיתם בכתבה הן מתוצרת מפעל Formex אותן תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. באתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד. דלתות המטבח עשויות ממגוון חומרים ומותאמות לכל סגנון עיצובי.

אז תתחילו לעצב את המטבח שחלמתם עליו ונתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully