וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הנכונה לקרר את הבית: כך תשלבו מזגן ומאוורר

25.7.2017 / 14:10

בעזרת מאוורר תקרה תוכלו לקרר את הבית גם בימים הכי החמים בצורה אחידה ונעימה ומבלי לנשום גזים רעילים - ובלי לוותר על הקור של המזגן

חדשות העיצוב

אחד הוויכוחים הלוהטים שחוזרים מדי קיץ הוא סביב השאלה מה עדיף - מזגן או מאוורר? אז החלטנו לעשות סדר ולספר לכם שהפתרון החכם, החסכוני, הבריא והיעיל ביותר הוא... לשלב ביניהם!

בעזרת מאוורר תקרה תוכלו לקרר את הבית גם בימים הכי החמים בצורה אחידה ונעימה ומבלי לנשום גזים רעילים. נכון, בארץ חמה כמו שלנו קשה לפעמים לוותר על המזגן ולכן כדאי לשלב.

איך עושים את זה? מעלים את טמפרטורת המזגן, מפעילים את מאוורר התקרה והפיזור האחיד של האוויר הקר שנוצר בחדר גם חוסך לנו משמעותית בחשבון החשמל.

אגב, החיסכון בעלויות תקף גם לחורף. כיום, ישנם מאווררים אשר מותאמים גם לשימוש בחורף ומפזרים את האוויר החם שעולה מגוף החימום - מה שמונע את תחושת היובש המוכרת של החורף שנגרמת מהאוויר החם של המזגן. ועוד לא דיברנו על העיצוב! קיים כיום מגוון אינסופי של צבעים, חומרים וסגנונות שישתלבו ויחמיאו לכל בית - מראה עץ או מתכת, קווים ישרים או מעוגלים, מינימליסטי או מעוטר. בקיצור? לכם נשאר רק לבחור.

את מאווררי התקרה שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות Swingfans הפרוסות ברחבי הארץ, שם גם תוכלו לקבל יעוץ מקצועי ותשובות לכל שאלה שיש לכם בנושא. מחיר המאווררים נע בין 750 ל3000 שקלים וכדאי להיכנס לאתר כדי להתרשם מהקטלוג המלא, לקבל מידע וכמובן גם לרכוש אונליין. אז תבחרו במאוורר תקרה ולא רק בגלל הרוח, ונתראה בעיצוב הבא.

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully