וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עם סגנון המטבח הפופולארי ביותר אפשר להפתיע

15.8.2017 / 8:29

מעוניינים במטבח בסגנון קלאסי? בחירה מצויינת. זהו סגנון העיצוב הפופולארי ביותר, אך זה לא אומר שאי אפשר למצוא בו אפשרויות רבות ומגוונות לחידושים והפתעות

חדשות העיצוב

מחפשים לעצב מטבח חדש שעומד במבחן הזמן גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונאלית? כנראה שהמטבח הקלאסי הוא המטבח בשבילכם. מדובר בסגנון העיצוב הפופולארי ביותר, אך לרגע אל תחשבו כי פופולארי ועל זמני אומר שלא תמצאו בו אפשרויות רבות ומגוונות לחידושים והפתעות!

מי ששולטת בחזית העיצוב הקלאסי היא הפורמייקה, שמגיעה בהדפסים וגימורים מגוונים ובשלל צבעים. והיא מאפשרת לשלב גוונים חלקים עם הדפסי עץ או בטון מודרניים.

בפורמייקה של יצרנים בינלאומיים כמו ABET, LAMINATI ובקולקציות מקוריות לדלתות כמו של Dekopal. תוכלו להוסיף קנטים בצבעים וחומרים שונים, כמו למשל אלומיניום, דמוי נירוסטה וקנט אקריל שקוף, ויש עוד - ידיות אינטגרליות בצבעים וגימורים שונים יתנו למראה העץ במטבח טוויסט מעניין אשר שומר על הפונקציונאליות במטבח. בקיצור? המטבח הקלאסי הוא המקום להגשים בו את הרעיונות העיצוביים שלכם...

מעוניינים במטבח בסגנון קלאסי? את הדלתות לארונות המטבח של Formex תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד.

אז תנו לדלתות המטבח לעמוד במבחן הזמן ונתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully