וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לשלב דלתות זכוכית במטבח בלי לפחד שיישברו

5.9.2017 / 7:47

מצד אחד אתם רוצים מטבח סופר מעוצב שמשלב פיצ'רים מודרניים כמו דלתות זכוכית ומצד שני אתם מחפשים מטבח אשר עשוי מחומרים בטיחותיים. אל דאגה, יש פתרון

חדשות העיצוב

מכירים את הביטוי 'מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים?' כולנו מכירים את הדילמה - מצד אחד אנחנו רוצים מטבח סופר מעוצב ולשלב בו פיצ'רים מודרניים כמו דלתות זכוכית ומצד שני אנחנו מחפשים מטבח אשר עשוי מחומרים בטיחותיים, שיחזיקו לזמן רב- גם מבחינת עמידות וגם מבחינת נראות אז איך פותרים את הדילמה?

'חדשות העיצוב' של היום מגיעות אלינו מ Formex, מפעל לייצור דלתות מטבח הנמצא בצפון הארץ אשר פיתח דלתות מעוצבות למטבח בשם 'פריזמה-יהלום'. מדובר בסדרת דלתות עמידות במיוחד כנגד שברים כיוון ששכבת הפריזמה היא חומר אקרילי בעובי של 2.5 מ"מ המונחת על משטח בעובי של 19 מ"מ שעשוי מ MDF. הפריזמה עמידה ללחות ורטיבות ובעלת ברק דומה לזכוכית אך בניגוד לזכוכית סטנדרטית, היא בטיחותית, אינה שבירה ושומרת על אחידות הגוון לאורך שנים.

דלתות הפריזמה מגיעות בקשת רחבה של צבעים ותוכלו למצוא אותן באולמות התצוגה והמכירה של Formex אשר נמצאות בפריסה ארצית. ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד.

אז תסתכלו על עצמכם בפריזמה ותשאלו אם גם אתם מוכנים לטרנד הבא? נתראה שם...

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חדשות העיתצוב בשיתוף פורמקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully