וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תיצרו בחדר השינה אווירה נעימה ומרגיעה אבל גם פונקציונלית

11.9.2017 / 8:33

כדאי לשים לב במיוחד לתכנון התאורה בחדר השינה - שצריכה להיות נעימה ורכה אבל גם פונקציונלית במידה שתאפשר להתלבש ולהתאפר בחדר וגם לקרוא ספר לפני השינה בלי להסתכסך עם בן או בת הזוג

חדשות העיצוב

מהו החדר האהוב עליכם בבית? בחרתם בחדר השינה? אפשר גם להבין למה. חדר השינה הוא המקום הרגוע והאינטימי ביותר בבית, בו אפשר לשכוח לרגע מהלחצים ולצבור אנרגיה לקראת יום חדש. בשביל שהחדר יאפשר את זה, כדאי לשים לב במיוחד לתכנון התאורה שצריכה להיות נעימה ורכה אבל גם פונקציונלית- כזאת שתאפשר לנו להתלבש ולהתאפר בחדר וגם לקרוא ספר לפני השינה בלי להסתכסך עם בן או בת הזוג שכבר נרדם מזמן... אז איך עושים את זה?

הטרנד העכשווי הוא גופי תאורה מאלומיניום בשילוב נורות לד, שמגיעים במגוון עיצובים שמדליקים את הדמיון. גופי תאורה צמודי תקרה בעיצוב נקי ומעוגל ישתלבו היטב בעיצוב של כל חדר שינה ויתנו מקור אור דומיננטי ויעיל מבלי לפגוע במראה הרך והרגוע הרצוי. חשוב לשלב גם מנורות לילה לצד המיטה כדי שנוכל לקרוא או לדבר קצת לפני השינה, ורצוי שיהיו ניתנות לעמעום כדי ליצור בחדר אווירה נעימה ומרגיעה. טיפ חשוב - את גוף התאורה יש לבחור לא רק לפי הלוק שלו, אלא גם לפי העוצמה וכיווני האור שלו.

את פתרונות התאורה של טכנולייט שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות התאורה המובחרות ברחבי הארץ. כדאי גם להיכנס לאתר כדי להתרשם ממגוון המוצרים. בנוסף, טכנולייט מייצרת גופי תאורה לחדרי שינה לפי הזמנה אשר עשויים מאלומיניום, זכוכית ובד ומגיעים בצבעים של לבן, שחור, ניקל-מט, כרום ועוד, וניתן לשלב בהם נורות בעוצמות שונות.

עד כאן להיום, ותזכרו שעם התאורה הנכונה שינה טובה היא ממש לא במרחק שנות אור.

למידע נוסף ליחצו כאן

חדשות העיתצוב בשיתוף טכנולייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully