וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להתקלח בסטייל ולהיפרד מהחרסינה

30.8.2017 / 7:47

תוך זמן קצר גם חדר האמבטיה שלכם יכול להפוך לטרנדי במיוחד. בפחות מחצי יום עבודה תוכלו להששיג לוק בטון עכשווי ומחוספס על הקירות שהיו עם חיפוי קרמיקה

חדשות העיצוב

הגיע הזמן להגיד שלום לקרמיקה ולחרסינה בחדר האמבטיה ולהשתדרג למראה עכשווי של מראה בטון מחוספס. הבונוס? אתם יכולים גם לעשות את זה בעצמכם! אז תכינו את בגדי העבודה ובואו תראו איך תוך זמן קצר גם חדר האמבטיה שלכם יכול להפוך לטרנדי במיוחד.

השלב הראשון הוא ניקיון של האריחים ובדיקה כי הם לא רופפים ועומדים ליפול. לאחר מכן, יש למרוח פריימר, חומר מקשר, מסוג ARDEX P82 שהוא פריימר אפוקסי על בסיס מים ומיועד למשטחים לא סופגים. יש ליישם שכבה דקה באמצעות רולר ולהמתין 90 דקות. זמן טוב לארוחת פועלים. אחרי שהפריימר התייבש, יש למרוח שפכטל עשיר בפולימרים מסוג ARDEX A46 בעובי של עד 3 מ"מ באמצעות מאלד'ג עד שתגיעו למרקם המתאים לכם. החומר מתייבש תוך שעתיים והפיניש האחרון הוא יישום של סילר דוחה מים. בקיצור? פחות מחצי יום עבודה ויש לכם יש לוק בטון עכשווי ומחוספס על הקירות שהיו עם חיפוי קרמיקה.

את המוצרים ליצירת מראה הבטון העכשווי בחדר האמבטיה משווקת חברת כרמית מיסטר פיקס. באתר תוכלו לקבל את הוראות מדויקות כיצד להשתמש בכל אחד מהחומרים שהצגנו, לקבל סיוע מקצועי ולהתרשם מקטלוג המוצרים. בעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים נוספים על עולם התכנון והבנייה. החומרים שהצגנו הם חסכוניים במיוחד ובעלי תו תקן, אז תשפצו לעצמכם את חדר האמבטיה ותתחילו להתקלח בסטייל! נתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף ליחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית מיסטר פיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully