וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מייצר את המטבח שלכם? התשובה חשובה מתמיד

17.10.2017 / 8:49

רק אם תוודאו מראש שהספק עושה שימוש בחומרי גלם, בצבעים ובטכנולוגיות הכי מתקדמות תוכלו להיות בטוחים שבסוף התהליך המטבח יראה בדיוק כמו שדמיינתם

יח"צ - חד פעמי

עיצוב מטבח חדש מאפשר לנו לבטא את סגנונו הייחודי, אך לפני שנקפיץ נודלס בווק ונאפה עוגה במטבח החלומות שלנו, אנחנו צריכים להתמודד עם הדבר הזה שנקרא לוגיסטיקה. אף אחד לא אוהב את זה, אבל אין ברירה. אז כדי שלא נחכה 90 ימי עסקים שהמטבח יגיע מחו"ל, רק כדי לגלות שהחזית של המגירה לא מתיישבת עליה בול או שבכלל חסרה מגירה, צריך להקדיש מחשבה רבה לבחירת הספק. או בקיצור, מי מייצר את המטבח שלכם?

אז בואו נדבר על כמה נקודות שחשוב לשים אליהן לב - האם הספק מעודכן בטרנדים האחרונים של עולם העיצוב? והאם אמצעי הייצור והחומרים הם החדישים ביותר? כדאי גם לבדוק אם כל הליך הייצור, מתחילתו ועד סופו, נעשה תחת קורת גג אחת? השימוש בחומרי גלם, בצבעים ובטכנולוגיות הכי מתקדמות יבטיחו לנו כי בסוף התהליך המטבח יראה בדיוק כמו שדמיינו וללא הפתעות ועצבים מיותרים.

את הדלתות לארונות המטבח של Formex תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד.

אז תקדישו מחשבה לחזית המטבח ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully