וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חייבים לדעת לפני שבוחרים את המראה של המטבח?

6.9.2017 / 15:54

לפני שתבחרו את הלוק, חשוב להכיר את חומרי הגלם שיאפשרו לכם להפוך את החזון למציאות - MDF, ציפויים בפולימר ובפורמייקה

יח"צ - חד פעמי

יש לכם כבר vision לעיצוב המטבח והגיע הזמן להוציא אותו לפועל. אולי ראיתם בעיני רוחכם מטבח כפרי עם קרניזים, אולי מטבח מודרני עם צבעים מבריקים, או שבכלל דמיינתם מטבח קלאסי עם דוגמאות של חומרים טבעיים. אז רגע לפני שתבחרו את הלוק, חשוב להכיר את חומרי הגלם שיאפשרו לכם להפוך את החזון למציאות. אז היום נדבר על MDF, ציפוים בפולימר ובפורמייקה...

נתחיל ב- MDF שהוא הבסיס לרוב החזיתות המיוצרות בישראל. הקפידו לוודא כי דלתות המטבח שלכם מיוצרות מ – MDF איכותי ובעל תקן אירופי המבטיח עמידות ופני שטח חלקים. תכונות אלו מבטיחות עמידות של הדלת לאורך זמן בסביבת המטבח.

נעבור לציפוי פולימר. מדובר בחומר נוח לעיצוב שמאפשר לעצב בו תבליטים בתלת מימד, מה שהופך אותו לחומר שמתאים מאוד לסגנון הכפרי. תוכלו לשלב בדלתות בציפוי פולימר גם ויטרינות בחלוקה של 4 או 6 חלונות וכיוון שהדלת עטופה מכל צידיה בצורה מושלמת אין צורך בקנטים.

ונסיים בציפוי פורמייקה שאפשרויות העיצוב בה לא מפסיקות להפתיע! היא יכולה לדמות חומרים טבעיים כמו: עץ, אבן ושיש, ומגיעה במגוון רחב של גוונים וגימורים, ואם תוסיפו לזה את העובדה כי מדובר בחומר עמיד במיוחד, תוכלו להבין למה היא כל כך פופולארית.

אז איך בוחרים? את הדלתות לארונות המטבח של Formex תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית שם גם תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי. ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים.

אז תנו לחזיתות להראות לכולם מאיזה חומר קורץ המטבח שלכם, ונתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully