וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית השקוף: כיצד נראה הבית שלכם מבפנים?

6.9.2017 / 16:17

הבית השקוף הוא למעשה מיצג בנוי שנועד להראות לקהל את כל השלבים החשובים בבניית בית יחד עם צוות המומחים של מהנדסים ואדריכלים, שמסייעים למבקר לבנות תכנית עבודה יסודית ונכונה

חדשות העיצוב

מכירים את תכניות הטלוויזיה שמזמינות אותנו להציץ מבפנים לעיצוב של בתים? אז היום אנחנו הולכים להציץ ממש מבפנים - לתוך הקירות, הרצפות והגגות ונלמד באילו חומרים להשתמש כדי לחסוך כסף בבניית בית חדש. אז איך עושים את זה ומהו בדיוק הבית השקוף?

הבית השקוף הוא למעשה מיצג בנוי שנועד להראות לקהל את כל השלבים החשובים בבניית בית - מתשתית הצנרת והחשמל ועד לחיפוי. צוות המומחים בבית השקוף כולל מהנדסים ואדריכלים, שמסייעים למבקר לבנות תכנית עבודה יסודית ונכונה וכמובן נותנים טיפים שיכולים לחסוך סכומי כסף גבוהים במיוחד. למשל, ניתן ללמוד על סוגי הבלוקים השונים על טיח טרמי, וכיצד הבחירה תשפיע בסוף על עלות ואיכות הבנייה.

בבית השקוף תמצאו רצפות, קירות וגגות שקופים אשר חושפים בפנינו את המערכות הפנימיות. הבית השקוף נמצא במרכז הבנייה הישראלי במתחם אצטדיון נתניה ומשתרע על שטח של כ 350 מ"ר. סיורים נעשים בתאום מראש וניתן גם להצטרף להדרכה קבוצתית.

מיזם הבית השקוף נעשה בשיתוף עם חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים מקצועיים על עולם התכנון והבנייה.

אז בואו תכירו את הבית מבפנים ונתראה בעיצוב הבא!

תמיד תהיתם איך הבית שלכם נראה מבפנים? כרמית מיסטר פיקס פתרה בשבילכם את התעלומה, להתרשמות נוספת www.carmit-mrfix.com/' target='_blank'>לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית - מיסטר פיקס
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully