וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים שחשוב שתדעו לפני שאתם בוחרים ארונות למטבח

12.9.2017 / 11:10

חשוב לדעת - שלד המטבח והחזיתות לא חייבים להגיע כעסקת חבילה ויש לכם את הזכות לבחור. עליכם לברר מאיזה חומר הן עשויות ומה היתרונות של כל אחד מהחומרים

חדשות העיצוב

אם אתם מתכננים, משפצים או בונים מטבח חדש וכבר ביררתם מול הנגר או יצרן המטבח באיזה סוג פרזול הוא עתיד להשתמש, או ששאלתם את המעצב על איזה משטח שיש הוא ממליץ, יש לנו טיפ קטן וחשוב במיוחד עבורכם! תבררו גם באיזה סוג חזית לארונות המטבח הם מתכוונים להשתמש ומי מייצר אותה. אנחנו לא מדברים רק על צבע החזית, אלא גם על החומר ממנה היא עשויה, התכונות שלה ועל האפשרויות העיצוביות שהיא תאפשר.

חשוב לדעת - שלד המטבח והחזיתות לא חייבים להגיע כעסקת חבילה ויש לכם את הזכות לבחור. איך עושים זאת? דבר ראשון תבדקו כי ניתן לייצר את הדלתות והחזיתות לפי כל מידה ועיצוב שתרצו - ככה תוכלו להגשים כל רעיון עיצובי שתאהבו. תבררו מאיזה חומר הן עשויות ומה היתרונות של כל אחד מהחומרים - מבחינת עמידות, נראות וכמובן סגנון כי לא כל חומר של חזית יאפשר לכם להגיע לצבע או לגיאומטריה שחיפשתם.

בקיצור, יש אינספור אפשרויות וכדאי להקדיש לבחירת החזית מחשבה רבה, כי בתכל'ס זה מה שתראו מול העיניים בכל יום... ייעוץ ועזרה לבחירת סוג דלתות המטבח שמתאימות לחלום העיצובי שלכם תוכלו לקבל באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. ובאתר Formex.co.il בו תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים.

אז תחשבו על עיצוב הבית מכיוון המטבח ועל עיצוב המטבח מכיוון החזית, ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully