וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיבות המקרר: אז ניתן להשיג טוטאל-לוק למטבח?

15.10.2017 / 8:16

רוצים להשיג את הטוטאל לוק המושלם עם מקרר בחיפוי המתאים לחלוטין לעיצוב המטבח שלכם? הכירו את המילה האחרונה בתחום חיפויי המקררים - הפריזמה יהלום

חדשות העיצוב

בחרתם לוק מודרני למטבח החדש והגיע הזמן להשלים אותו עם מקרר תואם ואז מתעוררת בעיה - גוון החזיתות לא תואם ב-100 אחוז, או שמצאתם מקרר שתואם בצבע אך לא עונה לצרכים שלכם מבחינת הגודל. אם המטבח הוא בלוק בעל ברק, אנשים רבים בוחנים את האפשרות ליישם על המקרר חיפוי של זכוכית מחוסמת, אך הן כבדות מאוד וקשה לעצב ולהתאים אותן למקרר. אז איך בכל זאת נשיג טוטאל-לוק למטבח?

תכירו את המילה האחרונה בתחום חיפויי המקררים - הפריזמה יהלום! מדובר בחומר שנראה כמו זכוכית, יש לו גלוס גבוה במיוחד ושקיפות מלאה, הוא לא שביר ואפשרויות העיצוב וההתאמה שלו למקררים מסוגים שונים היא מגוונת. הפריזמה יהלום מגיעה בקשת רחבה של צבעים כמו לבן, פנינה מטאלית, קרם, אפור, מוקה, חול, אפור ים ובז', כאשר כולם שומרים על אחידות הגוון לאורך זמן.

רוצים להשיג את הטוטאל לוק המושלם עם מקרר בחיפוי המתאים לחלוטין לעיצוב המטבח שלכם? את הפריזמה יהלום מייצרת חברת Formex, ובאתר formex.co.il תוכלו לקבל מידע נוסף ולמצוא רשימה של חנויות חשמל מובחרות בהן תוכלו להזמין את הטרנד העיצובי החדשני- ציפוי מקררים בפריזמה יהלום.

עד כאן להיום ונתראה בעיצוב הבא.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס
  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully