וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן: כיצד שומרים על איכות הבנייה?

13.10.2017 / 0:05

תכנית מחיר למשתכן יצאה לדרך וקבלני בנייה רבים כבר מתמודדים עם הדרישה לעמוד בתנאי המכרז ומצד שני לשמור על עלויות בנייה ריאליות ורווחיות עבורם. אז כיצד אפשר לעשות זאת?

יח"צ - חד פעמי

האם אפשר לבנות דירות מהר ובזול מבלי לוותר על איכות הבנייה? תכנית מחיר למשתכן יצאה לדרך וקבלני בנייה רבים כבר מתמודדים עם הדרישה לעמוד בתנאי המכרז ומצד שני לשמור על עלויות בנייה ריאליות ורווחיות עבורם. אז כיצד אפשר לעשות זאת? רגע לפני גמר שלד הבניין, יש לבחון האם חבילת המוצרים לא מייקרת את העלות למ"ר ומספקת פתרון איכותי. כדי לבדוק זאת, יש כמה נקודות שחשוב להתייחס אליהן. מתחילים...

דבר ראשון, האם המוצרים עומדים בדרישות הסטנדרט האירופאי המחמיר ומכון התקנים הישראלי? במידה והמוצרים עומדים בדרישות, הגיע הזמן לבחון את הצריכה ביחס למ"ר. ניקח לדוגמא דבק סופר קל שהצריכה שלו היא כ-0.9 ק"ג למ"ר בעובי 1 מ"מ-מדובר בחסכון של עד 60% בצריכה! חשוב גם לבחון את זמן היישום והייבוש, חומרים נוחים לעבודה שמתייבשים מהר מאפשרים לחסוך בזמן הבנייה ובכוח אדם. למשל, בטון בלתי מתכווץ שהוא קל להחלקה מאפשר להדביק עליו חיפוי תוך 24 שעות. זמן קצר במיוחד!

את הפתרונות לבניית דירות במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן' שראינו היום ועוד פתרונות רבים מייצרת ומשווקת חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה לקבלנים תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע וליווי עד לשלב האכלוס. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים מקצועיים על עולם התכנון והבנייה.

אז כדי לבנות חכם לא צריך לזכות בהגרלה ונתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף אודות איכות הבנייה ליחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית - מיטסר פיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully