וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו מאווררי תקרה - הפתרון הבריא, החסכוני והיעיל לקירור הבית

2.8.2017 / 8:36

מאווררי התקרה של הדור החדש הם לא רק שקטים וחזקים, הם גם באמת יפים ולכן הם הפכו לחביבים במיוחד גם על מעצבי פנים

חדשות העיצוב

יותר ויותר אנשים בוחרים בשנים האחרונות בפתרון הבריא, החסכוני והיעיל לקירור הבית ומתקינים מאוורר תקרה, כתוספת למזגן או במקומו. אפשרויות העיצוב האינסופיות של מאווררי תקרה והאפשרות להתאים אותם בדיוק לגודל החלל ולעיצוב שלו הופכים אותם לחביבים במיוחד גם על מעצבי פנים שיודעים שכבר מזמן לא מדובר בהפרעה אסתטית אלא באלמנט עיצובי לכל דבר.

כן, מאווררי התקרה של הדור החדש הם לא רק שקטים וחזקים, הם גם באמת יפים ו-ורסטיליים. תוכלו לבחור בין צבעים שונים לגוף המאוורר - החל בלבן הקלאסי, דרך שחור וניקל. גם סוג הכנפיים והצבע שלהן הם לגמרי בחירה שלכם. את הגודל שלהן כדאי לבחור לפי גודל החלל והגובה שלו והעיצוב הוא לחלוטין לפי הטעם שלכם - המגוון נע בין כנפיים במראה גיאומטרי מינימליסטי ובקווים ישרים למראה מעוגל יותר בסגנון סטרים-ליין, והגימור יכול להיות לבן, שחור או בגוונים שונים של עץ – טיק, אגוז, מייפל ועוד.

טיפ חשוב! חפשו מראש מאווררי תקרה שמגיעים עם תאורת לד אינטגרלית בילט אין. בין אם זה תאורה חזקה שמספיקה למטבח, לסלון ולחדר השינה, או תאורה בעוצמה נמוכה יותר שמתאימה לחללים קטנים.

את מאווררי התקרה שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות Swingfans הפרוסות ברחבי הארץ, שם גם תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ותשובות לכל שאלה שיש לכם בנושא. מחיר המאווררים נע בין 750 ל-3,000 שקלים וכדאי להיכנס לאתר כדי להתרשם מהקטלוג המלא, לקבל מידע וכמובן גם לרכוש אונליין. אתם בטח כבר במצב רוח לתכנן את המאוורר החדש שלכם,

אז נסיים להיום, ולהתראות בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף Swingfans (טכנולייט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully