וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לכם לשבת בחוץ בכיף? אתם חייבים מאוורר תקרה

7.8.2017 / 10:25

עומס החום, יתושים ואוויר עומד יכולים להפוך את הישיבה במרפסת או בחצר להרבה פחות כיפית ממה שדמיינו. הפתרון הוא מאוורר תקרה שיפזר אוויר בצורה נעימה ורכה בכל אזור הישיבה בחוץ בלי להעיף כל מה שמתחתיו

חדשות העיצוב

ממש כמו החלום האמריקאי, גם החלום הישראלי הוא על בית עם גינה, או לפחות מרפסת רחבת ידיים. מזג האוויר הנוח ברוב ימות השנה הופך את החללים הפתוחים בבית למועדפים לאירוח או לסתם ישיבה על כוס קפה. אבל מי שמכיר באמת את הקיץ הישראלי יודע שלא תמיד זה כל כך פשוט - עומס החום, יתושים ואוויר עומד יכולים להפוך את הישיבה בחוץ להרבה פחות כיפית ממה שדמיינו. הפתרון – מאוורר תקרה. ואם יש לכם חלק מקורה בחוץ או שהשקעתם בפרגולה, אנחנו ממליצים על מאוורר תקרה המיועד לתנאי חוץ.

מאוורר תקרה יפזר אוויר בצורה נעימה ורכה בכל אזור הישיבה בחוץ בלי להעיף כל מה שמתחתיו. שימו לב שאתם בוחרים במוצר איכותי שמיועד לתנאי חוץ - שעמיד בתנאי לחות ורטיבות ולא נבהל מהשמש הישראלית הקופחת. כיום, כבר לא צריך להסתפק במאוורר תקרה סטנדרטי, מאוורר תקרה מבית איכותי יאפשר לכם גם התאמה שלו לגודל החצר או המרפסת ולתנאים או המגבלות שלהן, למשל בחירת מספר הכנפיים והאורך שלהן. כדי להפוך את הפתרון לעיצובי, תוכלו גם לבחור מתוך מגוון צבעים וסגנונות אשר ישתלבו עם הפרגולה בצורה הכי טבעית ונכונה.

את מאווררי התקרה שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות Swingfans הפרוסות ברחבי הארץ, שם גם תוכלו לקבל יעוץ מקצועי ותשובות לכל שאלה שיש לכם בנושא. מחיר המאווררים נע בין 750 ל-3,000 שקלים וכדאי להיכנס לאתר כדי להתרשם מהקטלוג המלא, לקבל מידע וכמובן גם לרכוש אונליין.

עד כאן חדשות העיצוב להיום, נתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully