וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להחליף קרמיקה באמבטיה זה בכלל לא סיפור מסובך

25.7.2017 / 14:59

אתם חייבים להכיר את דבק סופר-קל, שיחסוך לכם בזמן וגם בכסף בשיפוץ. איך? פשוט מדביקים את האריחים החדשים על הישנים מבלי לפרק אריחים בכלל

חדשות העיצוב

למי מאיתנו זה לא קרה? נכנסנו לחדר האמבטיה והשירותים, הסתכלנו על הקירות והרצפה ואמרנו לעצמנו "הגיע הזמן לקרמיקה חדשה". הרעיונות ללוק עכשווי מתחילים לרוץ בראש, אבל במקביל יש את הקול הזה שאומר לנו "למי יש זמן עכשיו להיכנס לשיפוץ מסיבי?". אז תנו לנו לגלות לכם כי דווקא יש לכם את הזמן! ואיך אנחנו יודעים? כי זה לא חייב לקחת הרבה זמן.

אז איך חוסכים בזמן וגם בכסף? מדביקים את האריחים החדשים על הישנים מבלי לפרק אריחים בכלל . תכירו את דבק סופר-קל על בסיס צמנט בשילוב אגרגטים קלים ומוספים מיוחדים המקנים לדבק עמידות גבוהה ומפחיתים בכ-60% את צריכת הדבק למ"ר מדבק רגיל. השימוש בדבק גם מפחית את החשיפה לאבק וחוסך בפסולת נייר, מה שאומר שהקבלן שלכם חוסך בזמן העבודה ואתם תקבלו מהר יותר את הקירות עם המראה החדש והעכשווי. השיפוץ מהיר יותר, זריז יותר ודורש פחות עבודה ולכן ניתן להוזיל משמעותית את המחיר.

את הדבק סופר-קל מייצרת ומשווקת חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע, וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים נוספים על עולם התכנון והבנייה. הדבק משפר בידוד תרמי ואקוסטי ומתאים להדבקת אריחי קרמיקה, פורצלן, פסיפס, טרקוטה, אבן טבעית ועוד.

אז כל מה שנשאר לכם זה להרגיע את הקול בראש שאומר כי החלפת קרמיקה היא מבצע מסובך ולבחור לעצמכם לוק חדש לאמבטיה... נתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית מיסטר פיקס
  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully