וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם אנשים מודרניים? זה המטבח בשבילכם

22.8.2017 / 8:11

המטבח המודרני הוא מבריק, מורכב מחזיתות גדולות והוא בעל קווים נקיים.כמו כן מקובל ומתאים לשלב בו אלמנטים מהמטבח הקלאסי

חדשות העיצוב

המושג מטבח מודרני מייצג את המילה האחרונה בתחום עיצוב המטבחים, והמגמה הבולטת ממשיכה להיות שימוש בקווים ישרים ונקיים ועיקר הדגש הוא על השימוש בצבעים וחומרים בעלי ברק גבוה (Ultra Gloss ). כן, המטבח המודרני הוא מבריק, מורכב מחזיתות גדולות והוא בעל קווים נקיים. כמו כן מקובל ומתאים לשלב בו אלמנטים מהמטבח הקלאסי. אז לכן השאלה החשובה היא מהי המילה האחרונה בעיצוב מטבח מודרני?

תכירו את הפריזמה-יהלום! דלתות מעוצבות לארונות המטבח המודרני בסגנון הייטקי-נקי עם ברק עמוק וצלול. שכבת הפריזמה היא חומר אקרילי בעובי של 2.5 מ"מ המיושמת על גבי משטח MDF בעובי 19 מ"מ, כך שיש לה גם לא מעט נוכחות. הדלתות מגיעות בצבעים מגוונים כמו לבן, פנינה, קרם, מוקה, אפור ים ועוד. כדי להשלים את הלוק המודרני ועל מנת להדגיש את השקיפות ( מראה זכוכיתי כבר אמרנו?), יישום הקנטים נעשה בליטוש "יהלום" דרכו חודרות קרני האור אל פני הדלת.

אם אהבתם את הקו המודרני, תוכלו למצוא את הפריזמה של Formex וחומרים בעלי ברק גבוה נוספים באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד.

אז תתחילו לעצב כאן ועכשיו, או בקיצור מודרני...ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully