וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הנכונה להאיר את החדר הכי פעיל בבית

28.8.2017 / 6:38

המטבח הוא האזור שצריך להיות הכי מואר בבית. תכנון נכון של תאורה במטבח לוקח בחשבון פיזור אור נעים ואחיד בחלל ופתרונות ייחודיים לאזורים שנרצה לתת להם דגש עיצובי

חדשות העיצוב

המטבח הוא כנראה החלל הכי פעיל בבית המודרני, ולכן גם תכנון התאורה שלו מורכב במיוחד. בפן הפרקטי, נרצה תאורת מטבח שתאיר באופן יעיל ופונקציונלי את משטחי העבודה, את האזור בו יושבים לאכול (או להכין שיעורי בית אם יש לכם ילדים), וגם את חללי האחסון. אבל הפרקטיות לא אומרת שצריך לזנוח את הסטייל - תכנון נכון של תאורה במטבח לוקח בחשבון פיזור אור נעים ואחיד בחלל ופתרונות ייחודיים לאזורים שנרצה לתת להם דגש עיצובי.

חשוב גם לזכור כי המטבח הוא האזור שצריך להיות הכי מואר בבית, ובמיוחד אזור משטח העבודה כדי שלא נחתך בזמן שמכינים סלט...אז איך לוקחים את כל זה בחשבון בלי שייווצר עומס עיצובי? משלבים בין אלמנטים שונים של תאורה בעיצוב נקי וחכם שלכל אחד מהם מטרה אחרת- גופי תאורה צמודי תקרה בצורות מעוגלות או מעוצבים בקווים ישרים, פסי צבירה מותאמים אישית שמאפשרים כיוונון מדויק של האור והעוצמה שלו וגופי תאורה תלויים דקורטיביים מעל האי במטבח או כל אזור שנרצה להדגיש את הקו העיצובי שלו.

את פתרונות התאורה של טכנולייט שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות התאורה המובחרות ברחבי הארץ, וכדאי גם להיכנס לאתר כדי להתרשם ממגוון המוצרים. גופי התאורה של טכנולייט עשויים מאלומיניום, זכוכית ונירוסטה וחוץ מהצבעים הקלאסיים כמו לבן, ניקל ושחור בגימורים שונים תוכלו להזמין גופי תאורה בהזמנה אישית, בחומרים ובמידות שמותאמים בדיוק למטבח החלומות שלכם.

עד כאן חדשות העיצוב להיום, מקווים שעשינו לכם תאבון לחדש את התאורה במטבח.

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully