וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי הדרך הנכונה להאיר את החלל הכי אינטימי בבית?

4.9.2017 / 7:29

כשבאים לתכנן את תאורת האמבטיה צריך למצוא איזון בין הרצון באור חם, רך ומחמיא לבין הצורך בתאורה ישירה וחזקה. הפתרון? שילוב של מספר גופי תאורה

חדשות העיצוב

חדר האמבטיה הוא החלל הכי אינטימי בבית וזאת הסיבה שתכנון התאורה בו יכול להיות מבלבל - מצד אחד נרצה אור חם, רך ומחמיא שלא יהפוך כל ביקור במקלחת לטראומטי ומצד שני חשוב שתהיה גם אופציה לתאורה ישירה וחזקה שתאפשר לנו להתגלח או להתאפר בבוקר מול המראה מבלי להיות מופתעים אחר כך מהתוצאות.

הפתרון? שילוב של מספר גופי תאורה שיענו על כל הצרכים - בתכנון תאורת חדר האמבטיה כדאי לקחת בחשבון גם תאורה עילית שתשטוף את החלל בצורה אחידה ורגועה, וגם גוף תאורה מעל המראה שימוקם כך שנוכל לראות את הפנים שלנו ללא צללים והפרעות. לתאורה העילית מומלץ לבחור בגופי תאורה צמודים או שקועים בתקרה שיאירו בצורה פונקציונלית את החדר וישמרו על מראה נקי וחלק. העיצוב המומלץ לגוף התאורה שמעל המראה הוא צר ומאורך כך שישטוף באור אחיד את כל רוחב המראה.

את פתרונות התאורה של טכנולייט שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות התאורה המובחרות ברחבי הארץ, וכדאי גם להיכנס לאתר כדי להתרשם ממגוון המוצרים. גופי התאורה לחדר האמבטיה של טכנולייט עשויים מאלומיניום, זכוכית וחומרים אקריליים שכולם כמובן עמידים למים ולחות. תוכלו גם להזמין גופי תאורה בהזמנה אישית, בחומרים ובמידות שמותאמים בדיוק לצרכים ולסגנון שלכם.

עד כאן חדשות העיצוב להיום, נתראה בפעם הבאה!

למידע נוסף ליחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף "טכנולייט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully