וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירת צבע חזיתות המטבח זו משימה כיפית אבל גם מאתגרת

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס

12.9.2017 / 7:43

המבחר לחזיתות המטבח הוא עצום ורק גדל עם הזמן בעקבות חידושים וטכנולוגיות מיוחדות. אז הנה כמה טיפים מהירים למציאת הצבע המתאים ביותר

חדשות העיצוב

החלטנו לעצב מחדש את המטבח ועומדת לפנינו אחת המשימות הכי כיפית אבל גם הכי מאתגרת - בחירה של צבע החזיתות. יש אינספור אפשרויות וגוונים וכדי לתת לנו כמה טיפים מהירים שאלנו את הילה המאירי, מהמאירי מעצבים -עיצוב בתי מלון מרכזי בילוי תיירות ונופש - איך בכלל מתחילים לבחור?

המבחר לחזיתות המטבח הוא עצום ורק גדל עם הזמן בעקבות חידושים וטכנולוגיות מיוחדות. כאשר ניגשים למלאכת עיצוב המטבח יש להחליט על קונספט כללי לבית ובפרט למטבח ולשאול שאלות כמו- האם המטבח שלנו הוא מטבח פעיל, מטבח קטן או גדול ועוד. במידה ונבחר במטבח חמים, כפרי ורומנטי יהיה נכון לבחור בעיצוב בו משולבים עץ וחזיתות צבועות, ממסוגרות ובעלות פיתוחים או דלתות מעוצבות בציפוי פולימר. מטבח כפרי לא יהיה בהכרח בגוון בהיר. במידה ותבחרו ללכת על קו נקי ומודרני. בחירה בחזיתות נקיות וחלקות עשויות פורמייקה, זכוכית או חזיתות בעלות ברק גבוה כדוגמת הפריזמה יעשו את העבודה, כמו במטבח הכפרי גם במטבח המודרני הגוונים יכלים לנוע מבהירים ועד לכהים, הכי חשוב, שבני הבית ירגישו שהם נכנסים לחלל הרמוני, נעים שמשתלב עם עיצוב הבית הכללי.

סגנונות הצבע הבולטים היום מתחלקים לצבעים חלקים- בגימור מט ומבריק, צבעים עליהם מיישמים אפקט יישון בתהליך רטרו או פטינה וצבעים מטאליים. גם בכל אחת מהקטגוריות יש מגוון רחב ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים עד שתגיעו ללוק שחיפשתם!

את הדלתות לארונות המטבח של Formex תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד.

אז איזה צבע מתאים לכם? נתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף ליחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully