וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל פרקטי - חזרתו של חלון העץ לאופנה

13.8.2017 / 8:04

יותר ויותר אנשים מחפשים היום את המראה האלגנטי, הייחודי והחם של פעם ובוחרים בחלונות עץ. אז הם ישמחו לשמוע שניתן להזמין היום חלון עץ בכל צורה, צבע וגודל

חדשות העיצוב

ברוכים הבאים לחדשות העיצוב והיום אנחנו כאן כדי לספר לכם שחלונות העץ חזרו לאופנה! יש שיגידו כי הם מעולם לא יצאו מהאופנה, אך בכל מקרה יותר ויותר אנשים מחפשים היום את המראה האלגנטי, הייחודי והחם של פעם. אז מה בכל זאת השתנה?

נתחיל בנקודה הכי חשובה - ניתן להזמין היום חלון עץ בכל צורה, צבע וגודל. כלומר, כבר אין צורך להיות מוגבל לתבניות וכל קונספט עיצובי שתחלמו עליו יכול לצאת לפועל. תוכלו לבחור בצבעים חמים ופרופיל עבה כדי להשיג לוק כפרי, לשלב אלומיניום ולקבל מראה יותר מודרני או לבחור צבע שמבטא את סגנונכם האישי. כדי שהתמורה תהיה מעולה ביחס להשקעה, חלונות העץ מגיעים עם בידוד תרמי ואקוסטי ברמה הגבוהה ביותר. בקיצור? מראה אלגנטי וחם של פעם עם יתרונות בידוד טכנולוגים של היום.

כורסאות באופנה.
מראה אלגנטי וחם של פעם עם יתרונות בידוד טכנולוגים של היום.

חלונות העץ של Woodwin מיוצרים ע"י היצרנים המובילים באירופה ועומדים בכל תקני האיכות, השירות והביצוע בארץ ובאירופה. באולם התצוגה אשר ממוקם במתחם הבית השקוף בנתניה ובאתר www.woodwin.co.il/' target='_blank'>woodwin.co.il תוכלו לקבל מידע נרחב על סוגי העץ והזכוכית וכמובן גם להתרשם מסל המוצרים המלא.

אז תחזרו ללוק הטבעי ונתראה בעיצוב הבא!

לצפייה והתרשמות ממגוון חלונות העץ של וודווין - WoodWin ניתן למצוא ב-www.woodwin.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חלונות עץ באופנה.
תוכלו לבחור בצבעים חמים ופרופיל עבה כדי להשיג לוק כפרי, לשלב אלומיניום ולקבל מראה יותר מודרני או לבחור צבע שמבטא את סגנונכם האישי
חדשות העיצוב בשיתוף וודווין
  • עוד באותו נושא:
  • חלונות
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully