וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספת טאצ': ריקליינר חשמלי עם כפתור הפעלה עדין

17.8.2017 / 8:39

אפשר להגיד שלום לידית המגושמת בצד הספה ולעבור לריקליינר חשמלי, בו הכפתור העדין מתחבא בצד ובכך שומר על המראה המודרני/הייטקיסטי ואפילו יש לו שקע USB

חדשות העיצוב

העתיד כבר כאן והוא נוח מתמיד - ממש כמו מהפיכת הטאצ' של הסמארטפון, כבר היום ניתן למצוא ריקליינרים של מערכות ישיבה אשר נפתחים בלחיצה עדינה. אז אפשר להגיד שלום לידית המגושמת בצד הספה ולעבור לריקליינר חשמלי בו הכפתור העדין מתחבא בצד ובכך שומר על המראה המודרני/הייטקיסטי. אז איך עוד הריקליינר שומר על עיצוב נקי?

הנקודה אולי הכי חשובה היא שהריקליינר נפתח למצבים שונים, מישיבה ועד שכיבה, ללא צורך להרחיק את מערכת הישיבה מהקיר. אם ניקח למשל את דגם ARIA מהקולקציה המודרנית של ניקולטי נראה כי מערכת הישיבה נפתחת ל-153 ס"מ ומשענות הראש החשמליות מתכווננות ל-7 מצבים. המערכת מגיעה עם סוללות נטענות, כך שגם לא תצטרכו שיעבור לכם כבל באמצע הסלון ואם דיברנו על סמארטפונים, אז גם יש שקע USB שאפשר להטעין בו את המכשיר, שוס!

את מערכות הישיבה עם הריקליינר החשמלי בדגמים שונים ניתן לרכוש בסניפי ניקולטי אשר נמצאים בפריסה ארצית. החברה מפקחת על תהליך הייצור שמתבצע באיטליה מתחילתו ועד סופו. החל משלב העיצוב, רכישת ועיבוד חומרי הגלם ועד המשלוח לבית הלקוח. באתר nicoletti.co.il תוכלו להתרשם ממגוון הקולקציות ולתאם פגישת ייעוץ וסטיילינג.

אז תתרווחו בלחיצת טאצ' עדינה ונתראה בעיצוב הבא!

מעוניינים להתרשם ממערכות ישיבה עם הריקליינר החשמלי? תוכלו לעשות זאת בקלות באתר www.nicoletti.co.il או בדף הפייסבוק

חדשות העיצוב בשיתוף ניקולטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully