וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הנכונה להפוך את הסלון לחלל חם ומזמין

18.9.2017 / 8:20

אחד הדברים שהכי משפיעים על יצירת אווירה נעימה וכיפית בסלון הוא עיצוב התאורה שלו. תאורה נכונה יכולה גם להגדיר אזורים ופונקציות וגם להפוך אותו לחלל חם ומזמין. אז איך עושים את זה?

יח"צ - חד פעמי

דוע שבני אדם הם יצורים חברתיים, ובמיוחד הישראלים... המשפחה, החברים והסביבה הקרובה הם הדבר שהכי חשוב לנו. ואיזה חלל בבית ממלא את הצורך הזה? הסלון כמובן. אחד הדברים שהכי משפיעים על יצירת אווירה נעימה וכיפית בסלון הוא עיצוב התאורה שלו. תאורה נכונה יכולה גם להגדיר אזורים ופונקציות וגם להפוך אותו לחלל חם ומזמין. אז איך עושים את זה?

בבחירת גופי תאורה לסלון צריך לקחת בחשבון את אופי המשפחה והשימוש בסלון: האם אנחנו רואים בו טלוויזיה או בעיקר מארחים? האם חשוב לנו שתהיה פינת קריאה נעימה? בכל מקרה, כדאי שהתאורה בסלון תהיה רכה ו-ורסטילית עם אפשרות לעמעום האור כך שיתאפשרו בו מגוון פעילויות. גופי תאורה צמודי תקרה יכולים לשטוף את החלל באור רך ואחיד ואילו גופי תאורה תלויים מעוצבים או קטנים יותר שמפוזרים בחלל יתנו אווירה מיוחדת ואינטימית יותר. שימו לב לגופי התאורה המודרניים שמשלבים בד עם חומרים חדישים כמו אלומיניום או פלדה - למראה שהוא גם עדכני ונקי אבל גם רך וקורץ לקלאסיקה.

את פתרונות התאורה של טכנולייט שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות התאורה המובחרות ברחבי הארץ, וכדאי גם להיכנס לאתר כדי להתרשם ממגוון המוצרים. גופי התאורה של טכנולייט עשויים מאלומיניום, זכוכית, פלדה ובד במגוון סגנונות וצבעים- החל מלבן נקי וקלאסי ועד צבעים כמו אדום ושחור. תוכלו להזמין גופי תאורה בהזמנה אישית, בחומרים ובמידות שמותאמים בדיוק לאופי שלכם. ואחרי שתכננתם כל כך יפה איך לארח, זה הזמן להתרווח, ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully