וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם הטרנדים המובילים בעולם הדלתות לארונות המטבח?

19.9.2017 / 8:36

מראה זכוכיתי, פורמייקה, גימורי עץ או חיפוי פולימר - האפשרויות היום לעיצוב לוק חדש למטבח הן אינסופיות

חדשות העיצוב

מחפשים לוק חדש למטבח? היום בחדשות העיצוב נפתח דלת לטרנדים האחרונים של דלתות לארונות המטבח אשר מגיעים אלינו מאיטליה, גרמניה וכמובן גם מישראל. אז מהם החומרים, הטקסטורות והסגנונות המובילים?

נתחיל בסדרת ה"פריזמה" מתוצרת חברת KRONO האיטלקית. מדובר בדלתות בעלות מראה זכוכיתי, אך בניגוד לזכוכית הן בטוחות – ואינן שבירות! ולכן מומלץ להתקין אותן בבטחה גם בארונות הנמוכים. שווה! הדלתות מגיעות במבחר גוונים מבריקים לתחושת עומק.

נשאר באיטליה ונכיר את ABET LAMINATI המייצרת פורמייקה בגימורים טרנדיים כמו אבן טבעית ובטון אשר זכו לשבחים בתערוכות מטבחים בינלאומיות. לחברה יש ליין של גימורי עץ וינטאג' בעלי מראה ותחושת מגע מחוספס כמגע עץ טבעי. פורמייקות אלה יתנו טוויסט ייחודי לכל מטבח וכמובן גם יחזיקו זמן רב בזכות עמידות לשריטות, רטיבות ומזג האוויר.

אם אתם מחפשים מראה יותר מודרני והייטקי, חברת SCHUCO הגרמנית שהיא יצרנית פרופילי אלומיניום הגדולה באירופה, מייצרת ידיות אינטגרליות המותקנות במפעל FORMEX בדלת ארון המטבח כבר בשלב ייצור המטבח - מה שמבטיח עמידות ומראה אחיד. הידיות מגיעות בשלל גימורים וגם בצבע שתואם לחזית הדלת.

נסיים עם Formex הישראלית, אשר פיתחה ועיצבה סדרת דלתות כפריות בהשראת אזורים גיאוגרפים שונים בעולם כמו המגרב, סביליה וסיציליה. מדובר בדלתות בחיפוי פולימר, חומר אשר מקנה עמידות מרבית ואפשרויות העיצוב בו הן אינסופיות!

את כל הטרנדים שראינו היום חברת FORMEX מפתחת ומייצרת בארץ – תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים המיובאים מחברות בינלאומיות מובילות בתחומן. ותוכלו למצוא אותם באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. באתר Formex.co.il בו תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקם במערכת הדמיות למטבחים. אז תפתחו דלת לטרנד הבא של ארונות המטבח ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully