וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומרי מליטה - הדבר שהכי חשוב לדעת לפני שמתחילים בעיצוב הבית

2.8.2017 / 8:17

לפני שמתחילים לעצב כדאי לחשוב על החומרים שיחזיקו את הכול ביחד לשנים ארוכות. חשוב לבחור בכאלה שמתאימים למזג האויר שלנו ועומדים בדרישות המחמירות של הסטנדרט האירופאי

חדשות העיצוב

נתחיל בחידה - מה הקשר בין הפירמידות, החומה הגדולה, הקולוסאום והבית שלכם? אם תיירים מכל העולם לא מצלמים סלפי מתחת לבית שלכם, אז הקשר הוא השימוש בחומרי גלם שמאפשרים להוציא לפועל את הקונספט העיצובי. בקיצור? לפני שמתחילים לעצב כדאי לחשוב על החומרים שיחזיקו את הכול ביחד לשנים ארוכות. אריח, יפה ככל שיהיה, לא יחזיק מעמד על הקיר ללא הדבק המתאים והרצפה תתחיל לשקוע ללא שימוש בתערובת נכונה של טיט.

אז איך בוחרים את חומרי המליטה הנכונים? דבר ראשון, חובה לבדוק כי המוצרים נושאים תו תקן ועומדים בדרישות המחמירות של הסטנדרט האירופאי ומכון התקנים הישראלי. וודאו כי המוצרים נושאים תו תקן ירוק, אשר מבטיח כי החומרים הם ידידותיים לסביבה ואינם מסכנים את המשתמשים. נקודה נוספת וחשובה היא המוצרים שנושאים תו תקן ישראלי מותאמים לדרישות האקלים הישראלי.

את כל המוצרים שעונים לדרישות אלה מייצרת ומשווקת חברת "כרמית מיסטר פיקס", אשר מציעה תמיכה ביישום, המלצות לביצוע וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים וליצור קשר עם מומחים, ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים מקצועיים על עולם התכנון והבנייה.

אז תרכזו את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת ותתחילו לבנות! ונתראה בעיצוב הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף "כרמית - מיסטר פיקס"
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully