וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים מטבח בעיצוב כפרי? הגיע הזמן להבין מה זה אומר

25.7.2017 / 12:34

הדימוי הרטרו-נוסטלגי של המטבח הכפרי מאופיין בצבעי פסטל רכים אותם משלים ציפוי פולימר עם אפשרות לשילוב של ויטרינות כפריות. מבולבלים? בקרוב לא תהיו

חדשות העיצוב

אחד הטרנדים הכי בולטים של השנים האחרונות בעולם עיצוב המטבחים הוא העיצוב הכפרי. אבל בואו נגיד את האמת, מעבר לדימוי הרטרו-נוסטלגי לא תמיד ברור לנו מה זה באמת אומר. אז בואו נעשה קצת סדר ונראה איך זה קורה. דבר ראשון, המטבח הכפרי מאופיין בצבעי פסטל רכים על גבי דלת MDF עם תבליט רטרו תלת מימדי מסוגנן, או תבליט מסגרת בקווים נקיים. את המראה הכפרי משלים ציפוי פולימר המעניק נוחות מלאה בניקיון ואחזקה או ציפוי צבע בתנור, "שלייף לק", המאפשר ליישן את העיצוב בטכניקות "רטרו" או "פטינה" מיוחדות. כמובן שגם קיימת האפשרות לשלב ויטרינות כפריות במגוון רחב של זכוכיות חלקות או מעוצבות המוסיפות המון אופי ואת אותה תחושת רטרו.

ואיך זה משתלב במטבח בפועל? קחו למשל את "סדרת המגרב" ו"סדרת סביליה" של Formex. מדובר בסדרת דלתות חרוטות לארונות בעיצוב אוריינטלי שמגיעות בציפוי פולימר או בצבע שלייף לק. קיים מגוון רחב של דלתות המעניק אפשרויות עיצוב שונות . כדי להעניק למטבח הכפרי את מראה הווינטג' הנחשק, תוכלו גם לבחור בדלתות בעלות מסגרת נקיה וקווים ישרים כדוגמת דגמי "סער" או "קיאנטי".

את הדלתות לארונות המטבח של Formex בעיצוב הכפרי תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות וגם לבחון את חלקן במערכת הדמיות למטבחים. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים וכיוון שמדובר ביצרן ישראלי זמני האספקה קצרים במיוחד.

אז כל מה שנשאר לכם זה לבחור את הלוק הכפרי שמתאים לכם ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף פורמקס
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח כפרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully