וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיח שיחסוך לכם כסף וישמור על איכות הסביבה

9.8.2017 / 13:58

למה אתם חייבים להשתמש בטיח טרמי? הוא מבודד מחום ומקור ומסייע לשמור על הטמפרטורה המושלמת בבית, מה שמפחית את הצורך להשתמש במזגנים ותנורים. וזו רק ההתחלה

חדשות העיצוב

מה אתם אומרים על האפשרות לחסוך כסף ולשמור על איכות הסביבה מבלי לצאת מהבית? נשמע טוב? אז רגע לפני שנסביר איך עושים את זה, ניתן קצת רקע - ישראל היא חברה באמנת שינוי האקלים ופרוטוקול קיוטו שהמדינות שחתמו עליו מתחייבות להפחית את פליטת הגזים שגורמים להתחממות כדור הארץ. כדי לעמוד ביעדים שהוצבו, המדינה החליטה כי בניינים בעלי דירוג אנרגטי A יוכרזו כידידותיים לסביבה. אז איך אפשר לזכות בדירוג הנחשק?

אחת הדרכים הכי יעילות ופשוטות היא שימוש בטיח טרמי, בואו נספר לכם על כמה מהיתרונות העיקריים שלו. הטיח מבודד מחום ומקור ומסייע לשמור על הטמפרטורה המושלמת בבית, מה שמפחית את הצורך להשתמש במזגנים ותנורים. הטמפרטורה נשמרת וחשבון החשמל צונח. מדובר בטיח "נושם" המאפשר מעבר של אדי מים ובכך מונע התפתחות עובש. הוא מתאים לחיפוי חיצוני ופנימי, קל ליישום ועומד בדרישות התקן הישראלי ובעל תו תקן ותו ירוק.

את הטיח הטרמי מייצרת ומשווקת חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה תמיכה ביישום, המלצות לביצוע, וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו לצפות בסרטון הדרכה ליישום הטיח, להתרשם מקטלוג המוצרים וליצור קשר עם מומחים, ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים נוספים על עולם התכנון והבנייה.

אז תבודדו את עצמכם מהחום והקור ותתחילו לחסוך! נתראה בעיצוב הבא.

לפרטים נוספים לחץ כאן

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית מיסטר פיקס
  • עוד באותו נושא:
  • טיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully