וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי כיף לחזור לבניין אסתטי - לכן יש לחפות אותו בדרך נכונה

16.8.2017 / 7:40

עיצוב חזית הבניין צריך לעניין אתכם לא פחות מעיצוב פנים הבית - ויש סיבה שחיפוי הבניין נעשה באבן טבעית, ששומרת על הפופולאריות שלה כבר שנים ארוכות

חדשות העיצוב

מכירים את תאוריית החלונות השבורים? בגדול, התיאוריה טוענת כי חלון שבור בבניין מעיד על הזנחה ותוך זמן קצר גם שאר החלונות יישברו. משטרת ניו-יורק אימצה את השיטה כדי להילחם בפשע ונשאר לשאול - איך זה קשור לעיצוב? קל! עיצוב חזית הבניין מעניין אותנו לא פחות מעיצוב פנים הבית, כי זה יותר נעים לחזור לבניין אסתטי. אנחנו נתמקד בחיפוי הבניין באבן טבעית, ששומרת על הפופולאריות שלה כבר שנים ארוכות.

כיום, ניתן לחפות באבן טבעית גם בניינים רבי קומות ללא הגבלת גובה - כל עוד קיבוע האבן נעשה בהדבקה עם בורג ועל פי דרישות התקן. שטח האבן לא יהיה גדול מ-0.25 מ"ר ועובי האבן יהיה בין 15 ועד 30 מ"מ. את האבן הטבעית מקבעים באמצעות בורג ומדביקים על טיח איכותי וחזק בדבקים גמישים כדוגמת סופר גמיש 100 או דבק 116 פרימיום, שיבטיחו כי האבן תישאר על חזית הבניין למשך שנים ארוכות. מריחת סילר לאיטום האבן יבטיח מניעת ספיגת מים וכלורידים מה שמאיץ את תהליך הבלייה של אבן טבעית כך ניתן להבטיח קיים ארוך של לוחות החיפוי על קירות המבנה .

את הטיח, הדבקים והסילר לאבן הטבעית מייצרת ומשווקת חברת כרמית מיסטר פיקס, אשר מציעה תמיכה והמלצות לביצוע וסיוע בליווי, לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים, לראות סרטוני הדרכה ולקבל מפרט מלא ליישום האבן הטבעית. בעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים נוספים על עולם התכנון והבנייה.

אז תשמרו על זה טבעי ונתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית מיסטר פיקס
  • עוד באותו נושא:
  • חיפוי קיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully