וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום שוב לקנות מזגן חדש: הכירו את מאווררי התקרה עם מנועי ה-DC

21.8.2017 / 8:17

מאווררי תקרה הם התוספת המושלמת למזגן. הם דוחפים את האוויר הקר במהירות גבוהה ועושים זאת עם מנועים קטנים, חזקים, שקטים וחסכוניים במיוחד.

חדשות העיצוב

לקראת כל קיץ מתחיל המרדף הישראלי אחרי משהו שיקרר אותנו בחודשים החמים. לפני שאתם רצים לברר על מזגן עם כמה שיותר כוחות סוס, תנו לנו לספר לכם על החידושים בתחום מאווררי התקרה, שהופכים אותם לתוספת המושלמת למזגן. הם דוחפים את האוויר הקר במהירות גבוהה ועושים זאת עם מנועים קטנים, חזקים, שקטים וחסכוניים במיוחד. מנועי ה-DC המתקדמים הם חסכוניים מאוד ומעניקים למאווררי תקרה ביצועים שקטים ואמינות לאורך שנים.

והם לא רק יעילים. ניתן למצוא היום מאווררי תקרה מבוססי מנוע DC, בשלל עיצובים מודרניים, שהופכים אותם לנחשקים במיוחד- קווים אלגנטיים ישרים או מעוגלים, מראה חלק ונקי ובחירה בין גימור לבן, שחור, ניקל או עץ בגוונים שונים. ניתן כמובן גם לבחור את מספר הלהבים לפי הסגנון האישי ולהתאים את אורך הלהבים כך שיתאימו במדויק לגודל וגובה החדר ויקררו אותו באופן הכי נעים ויעיל שאפשר.

את מאווררי התקרה שראיתם פה תוכלו למצוא בחנויות Swingfans הפרוסות ברחבי הארץ, שם גם תוכלו לקבל יעוץ מקצועי ותשובות לכל שאלה שיש לכם בנושא. מחיר המאווררים נע בין 750 ל3000 שקלים וכדאי להיכנס לאתר כדי להתרשם מהקטלוג המלא, לקבל מידע וכמובן גם לרכוש אונליין. מקווים שנהניתם ממשב הרוח השקט והמרענן שהבאנו היום, נתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully