וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ניתן לחדש את המטבח מבלי לשפץ אותו?

29.8.2017 / 7:14

התשובה היא כמובן! כאשר מחליפים רק את חזיתות המטבח, (הדלתות) נפתחות בפנינו אינספור אפשרויות עיצוביות והשמיים הם הגבול

חדשות העיצוב

בואו נגיד את האמת, אחת לכמה שנים, מתחשק לנו להחליף את המטבח. אבל ברור כי מדובר בהליך מורכב ויקר ולכן כל עוד שלד המטבח, הקרמיקה ומשטח העבודה במצב טוב, אנחנו פשוט מוותרים על זה. אז האם בכל זאת אפשר לחדש מבלי לשפץ? כמובן! כאשר מחליפים רק את חזיתות המטבח, (הדלתות) נפתחות בפנינו אינספור אפשרויות עיצוביות והשמיים הם הגבול...

תוכלו להכניס למטבח אינסוף צבעים חדשים, לעבור לחומרים מודרניים כדלתות פולימר וצבע, דלתות אולטרה גלוס עם ברק גבוה, דלתות פורמייקה, פריזמה-יהלום ועוד...תוכלו גם לשנות את אופי המטבח מקלאסי למודרני, להכניס אלמנטים של מטבח כפרי וכפי שציינתי-ללא שיפוץ מאסיבי. טיפ קטן - כדי לייעל את התהליך בקשו מהנגר דלתות של יצרן ישראלי גדול וכך יתקצר זמן ההמתנה וגם תוכלו להזמין בכל מידה וכמות שתרצו וכמובן אל תוותרו על האחריות.

רוצים לחדש מבלי לשפץ? את החזיתות לארונות המטבח של Formex תוכלו למצוא באולמות התצוגה והמכירה אשר נמצאים בפריסה ארצית. כל המוצרים מגיעים עם אחריות של 5 שנים ובאתר Formex.co.il תוכלו להתעדכן ולהתרשם מהמגוון האינסופי של האפשרויות ולשחק עם חלקן במערכת הדמיות למטבחים, עד שתגיעו ללוק שחיפשתם.

אז תתחילו לעצב את המטבח מהחזית ונתראה בעיצוב הבא.

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיתוב בשיתוף פורמקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully