וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות עץ: הבחירה הטבעית של האדריכלים ומעצבי פנים

20.8.2017 / 7:16

בשנים האחרונות חלונות עץ הפכו לבחירה הטבעית של אדריכלים ומעצבי פנים וגם אפשר להבין למה - חלון עץ איכותי עונה באופן מושלם לכל הקטגוריות של משולש העלות-תועלת-נראות

חדשות העיצוב

אחת המשימות הכי קשות בבחירת חלון לבית היא ההתמודדות עם אילוצים של שטח וחומרי גלם. לעתים זה מוציא מאתנו יצירתיות, אבל לרוב זה מסתכל. לכן, אדריכלים ומעצבי פנים חורשים על האינטרנט ובתערוכות כדי למצוא את החידושים והטרנדים האחרונים. אז איך אפשר להיות יצירתיים מבלי לחוות תסכול? פשוט! לעבור לחלונות עץ.

בשנים האחרונות חלונות עץ הפכו לבחירה הטבעית של אדריכלים ומעצבי פנים וגם אפשר להבין למה. חלון עץ איכותי עונה באופן מושלם לכל הקטגוריות של משולש העלות-תועלת-נראות. מדובר בחלונות עמידים ומבודדים במיוחד ששומרים על טמפרטורה אחידה בבית. מבחינה עיצובית, ניתן להזמין כיום חלון עץ בכל גודל, צורה וצבע! כלומר, החלון משרת את ה-vision העיצובי ואין צורך להתפשר על כלום! החומר הטבעי משרה אווירה נעימה וחמימה בבית ומשמש גם כאלמנט עיצובי בפני עצמו.

חלונות עץ - הבחירה הטבעית.
מבחינה עיצובית, ניתן להזמין כיום חלון עץ בכל גודל, צורה וצבע

חלונות העץ של Woodwin מיוצרים ע"י היצרנים המובילים באירופה ועומדים בכל תקני האיכות, השירות והביצוע בארץ ובאירופה. באולם התצוגה אשר ממוקם במתחם הבית השקוף בנתניה. בנוסף, באתר תוכלו לקבל מידע נרחב על סוגי העץ והזכוכית וכמובן גם להתרשם מסל המוצרים המלא.

אז כמה טבעי זה לבחור חלון מעץ? נתראה בעיצוב הבא!

מתעניינים בעיצוב חלונות עץ חדשני אך לא מורכב? אתם מוזמנים להתרשם מחלונות העץ של וודוין-WoodWin אותם ניתן למצוא באתר - ליחצו כאן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חלונות עץ - הבחירה הטבעית.
החלון משרת את ה-vision העיצובי ואין צורך להתפשר על כלום
חלונות עץ - הבחירה הטבעית.
החומר הטבעי משרה אווירה נעימה וחמימה בבית ומשמש גם כאלמנט עיצובי בפני עצמו
חדשות העיצוב בשיתוף וודווין
  • עוד באותו נושא:
  • חלון
  • עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully