וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינה של הבית: מתי לבחור מערכת ישיבה פינתית?

24.8.2017 / 8:25

מערכת ישיבה פינתית יוצרת פינה עם זווית הקיר ובכך חוסכת המון מקום בסלון ופותחת את החלל. המילה האחרונה של הקולקציות המודרניות של מערכות הישיבה הפינתיות מגיעה כעת מאיטליה

חדשות העיצוב

אם גם אתם מחפשים לשבור את המראה הקלאסי של מערכת ישיבה לסלון של 3+2, אז אין צורך להרגיש שהאפשרויות מוגבלות ואתם נדחקים לפינה. פשוט תבחרו במערכת ישיבה פינתית אשר יוצרת פינה עם זווית הקיר ובכך חוסכת המון מקום בסלון ופותחת את החלל. מדובר בלוק מודרני וכיוון שהספות בנויות מכמה חלקים אשר מתחברים, ניתן להפריד ביניהן, להציב מחדש וליצור בקלות מראה חדש. כיוון שאין משענת באמצע הספה, אז גם אפשר להימרח על הספה בסטייל.

המילה האחרונה של הקולקציות המודרניות של מערכות הישיבה הפינתיות מגיעה אלינו מאיטליה עם דגמי Pacifico ו-Zuma מבית ניקולטי. דגם Zuma, מערכת ישיבה פינתית טרמינל במראה הייטקיסטי עם משענות ראש מתכווננות ל-7 מצבים. הדגם כולל אלמנט דקורטיבי מעור בצדדי הידית ועם רגלי ניקל חשופות בגובה של 16.5 ס"מ, הספה מגיעה גם כדו + מקסי. גם בדגם Pacifico משענות הראש מתכווננות ל-7 מצבים והמושבים מתכווננים החוצה לעוד כ-10 ס"מ. משענות היד הן רחבות במיוחד, הפינה היא עגולה וכך מרוויחים מקום ישיבה נוסף ורגלי הניקל הן מינימליסטיות וגוף הספה מגיע כמעט עד הרצפה.

את מערכות הישיבה הפינתיות שראינו ניתן לרכוש בסניפי ניקולטי אשר נמצאים בפריסה ארצית. החברה מפקחת על תהליך הייצור שמתבצע באיטליה מתחילתו ועד סופו. החל משלב העיצוב, רכישת ועיבוד חומרי הגלם ועד המשלוח לבית הלקוח. באתר nicoletti.co.il תוכלו להתרשם ממגוון הקולקציות ולתאם פגישת ייעוץ וסטיילינג.

אז תתרווחו בסטייל ונתראה בעיצוב הבא!

עיצוב חדשני, ייחודי ומגוון מערכות ישיבה פינתיות תוכלו למצוא באתר: www.nicoletti.co.il או בדף הפייסבוק

חדשות העיצוב בשיתוף ניקולטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully