וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע העיצוב במילאנו: אלה הטרנדים לעיצוב הסלון

19.10.2017 / 8:06

נחשפו הפריטים החדשניים שבקרוב נרצה לראות בסלון הבית שלנו - החל מפינות ישיבה, דרך כורסאות טלוויזיה חשמליות ועד שולחנות אוכל וקפה

יח"צ - חד פעמי

ברוכים הבאים לחדשות העיצוב והיום החדשות מגיעות אלינו היישר ממילאנו, בירת האופנה, הסטייל והעיצוב. תערוכת Salone de Mobile נחשבת לאחת החשובות ביותר בתחום עיצוב הפנים, וגם השנה נחשפו הפריטים החדשניים שבקרוב נרצה לראות בסלון הבית שלנו. החל מפינות ישיבה, דרך כורסאות טלוויזיה חשמליות ועד שולחנות אוכל וקפה.

הקו המוביל של פינות הישיבה, אותו הציגה ניקולטי האיטלקית, מתאפיין בקווים מודרניים ונקיים, נוחות מקסימלית לצד טכנולוגיות חדשניות. הקולקציה מציגה מערכות ישיבה מבדים וטקסטורות מגוונות, אשר משולבות בהן עור ועץ שקורצים באלגנטיות לסגנון הקלאסי. הסגנון הנועז מחבר בין מינימליזם לבין צבעוניות "רועשת" ועדיין מצליח לשמור על הלוק האיטלקי האלגנטי. דיברנו על נוחות מקסימלית? התכנון הארגונומי המתקדם של מערכות הישיבה נועד להבטיח תמיכה אורתופדית לכל חלקי הגוף, או בקיצור? זה לא רק יפה, זה גם ממש נוח.

אז איך גם אתם יכולים לעצב סלון טרנדי? את הקולקציה שראינו בשבוע העיצוב במילאנו ניתן לרכוש בסניפי ניקולטי אשר נמצאים בפריסה ארצית. החברה מפקחת על תהליך הייצור שמתבצע באיטליה מתחילתו ועד סופו. החל משלב העיצוב, רכישת ועיבוד חומרי הגלם ועד המשלוח לבית הלקוח. באתר nicoletti.co.il תוכלו להתרשם ממגוון הקולקציות הטרנדים האחרונים ולתאם פגישת ייעוץ וסטיילינג.

אז אריבדרצ'י ונתראה בעיצוב הבא!

לצפייה בטרנדים החמים מעולם הסלונים, היכנסו לאתר www.nicoletti.co.il או לדף הפייסבוק

חדשות העיצוב בשיתוף ניקולטי
  • עוד באותו נושא:
  • סלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully