וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תאורה נכונה ניתן לשים סוף להפרעות קשב וריכוז בעבודה

9.10.2017 / 8:03

לאופן בו מעוצבים המקומות שבהם אנחנו עובדים ולומדים יש השפעה ישירה על התפקוד שלנו בהם. אחד הגורמים המשפיעים ביותר הוא עיצוב התאורה בחלל

חדשות העיצוב

אחד התחומים המעניינים בעיצוב מודרני הוא הנושא של תכנון ועיצוב חללים ציבוריים. מחקרים מראים שלאופן בו מעוצבים המקומות שבהם אנחנו עובדים ולומדים יש השפעה ישירה על התפקוד שלנו בהם. אחד הגורמים המשפיעים ביותר הוא עיצוב התאורה בחלל. שימוש נכון בתאורה בחלל העבודה או בבית הספר יכול לעשות נפלאות לתפוקה ולריכוז שלנו. ומה זה שימוש נכון? תכנון עוצמת האור, הכיוונים שלו והתחשבות בתאורה הטבעית במבנה. וכשתכנון התאורה לא לוקח בחשבון את כל הפרמרטרים האלה, ישנה עלייה בהפרעות הקשב והריכוז.

אז כיצד נשיג תאורה שתעזור לנו בתפוקה? גופי תאורה צמודי תקרה בטכנולוגיית לד יכולים לספק אור אחיד ונעים בחללים ציבוריים. כדאי לקחת בחשבון את גודל ואורך הגופים ולקבל יעוץ מקצועי לגבי אופן הפיזור שלהם בחלל כך שהאור יהיה רך והמשכי ושלא יווצרו צללים דרמטיים. פרופיל תאורה צמוד תקרה או שקוע בעיצוב נקי יכול לתת פתרון שהוא גם פרקטי וגם אלגנטי לחללים גדולים ומסדרונות ארוכים.

את פתרונות התאורה של טכנולייט שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות התאורה המובחרות ברחבי הארץ, וכדאי להיכנס גם לאתר כדי להתרשם ממגוון המוצרים. ניתן להזמין גופי תאורה לינארית בהזמנה אישית, ופתרונות תאורה בחומרים, צבעים ומידות שמותאמים לצרכי החלל. אז כדי שלא יהיו לנו הפרעות קשב וריכוז, כדאי לחשוב על תכנון תאורה נכון בחלל הציבורי ונתראה בעיצוב הבא!

למידע נוסף לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully