וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות עירונית: כיצד לחדש את הבטון בבניין תוך זמן קצר?

6.9.2017 / 16:07

אתם נמצאם לפני תמ"א 38? יש לנו טיפ קטן ויעיל במיוחד שיעזור לכם לחסוך זמן וכסף בבנייה. הבונוס? בהנחה שהבניין שלכם לא מיועד להריסה ובנייה, גם תוכלו לשמור על הלוק של מאפיינים קיימים בבניין שאתם אוהבים

חדשות 24

אחד הדברים שהכי מטריד בעלי דירות בבניינים המיועדים לתמ"א זה משך זמן הפרויקט. אז נכון, אין לנו טיפים איך לחסוך בהליך הבירוקרטי מול העיריות, אך אם אתם כבר ממש לפני שלב הבנייה יש לנו טיפ קטן ויעיל במיוחד שיעזור לכם לחסוך זמן וכסף בבנייה עצמה. הבונוס? בהנחה שהבניין שלכם לא מיועד להריסה ובנייה, גם תוכלו לשמור על הלוק של מאפיינים קיימים בבניין שאתם אוהבים! אז מה הטיפ?

את שיקום הבטון בבנייה הישנה יש לבצע בעזרת בטון בלתי מתכווץ אשר מאפשר תוך זמן קצר מאוד לבצע מעליו טיח ולהמשיך בכל עבודות הגמר. מה זה זמן קצר? הבטון מתחזק תוך 3 שעות ומאפשר להתחיל את עבודות הטיח, את אלמנט החיפוי אפשר להדביק עם ההגעה לחוזק על פי דרישות התקן . המלט המיוחד מתאים לתיקון עדין וגס של פנים וחוץ הבניין בעובי של 2-30 מ"מ. הוא חזק במיוחד, קל להחלקה ויישור ואינו נסדק.

את חומר המליטה המהיר התקשות שאינו מתכווץ שראינו ועוד מוצרים רבים לעולם הבנייה והשיפוץ מייצרת ומשווקת חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים מקצועיים על עולם התכנון והבנייה.

אז כבר לא צריך להתכווץ ששומעים על הזמן שייקח לשקם את הבטון בבניין ונתראה בעיצוב הבא!

פתרונות נוספים לעולם הבנייה והשיפוץ ניתן למצוא באתר

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית - מיסטר פיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully