וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקון מתחת למים: הדבקת אריחים בבריכה מבלי לרוקן אותה

13.9.2017 / 8:17

יש פתרון שמאפשר להדביק את הקרמיקה והפסיפס מבלי לרוקן את הבריכה - הכירו את הסיליקון הייבריד. הוא חזק ומהיר ועמיד ללחצים גבוהים במיוחד

חדשות העיצוב

הכינו את משקפות הצלילה, כי היום אנחנו משפצים את הלוק של הבריכה - מתחת למים! כמה פעמים ששחינו בבריכה הבחנו באזורים בהם הקרמיקה או הפסיפס נפלו מדפנות או רצפת הבריכה? מלבד המפגע האסתטי, עם הזמן המים יכולים לחלחל לבטון ולפגוע במבנה הבריכה. לרוקן את המים זה סיפור לא פשוט - גם מבחינה לוגיסטית ובעיקר מבחינת עלויות ולכן היום נציג לכם את הפתרון שמאפשר להדביק את הקרמיקה והפסיפס מבלי לרוקן את הבריכה!

מדובר בסיליקון היברידי, חזק ומהיר שעמיד ללחצים גבוהים במיוחד. הוא לא סופח רעלים ועמיד לקרינת UV, מתייבש בטמפרטורת נמוכות ואינו מאבד מהנפח לאחר שהוא מתייבש. ואם הוא כל כך יעיל מתחת למים, דמיינו כמה קל לבצע איתו עבודות תיקון של קרמיקה, אריחים ובטון. בקיצור? הסיליקון ההיברידי הופך כל תיקון לפשוט ומהיר.

את סדרת הסיליקון ההיברידי מייבאת לארץ חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים המלא ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים מקצועיים על עולם התכנון והבנייה.

להתרשמות מהמוצר המהפכני "סיליקון הייבריד" ומוצרים נוספים היכנסו ל: www.carmit-mrfix.com

חדשות העיצוב בשיתוף כרמית מיסטר פיקס
  • עוד באותו נושא:
  • סיליקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully