וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים את העיר: כיצד התחדשות עירונית מסייעת לרווחת התושבים?

12.9.2017 / 16:06

ההתחדשות העירונית צריכה לשים דגש על שיקום או הריסה ובנייה מחדש של מבנים ישנים. אז כיצד נראית התחדשות עירונית ב-2017?

חדשות העיצוב

מכוניות מעופפות, ערים צפות ובנייני ענק מתחת לאדמה - התפתחות הטכנולוגיה לוקחת את הדמיון האנושי למקומות הכי רחוקים ובזמן שאנחנו תוהים איך תראה עיר העתיד אנחנו גרים בדירת שלושה חדרים בבניין מט ליפול שמהווה סכנה ציבורית. עד שיגיע היום שנגור בדירה מעופפת, ההתחדשות העירונית צריכה לשים דגש על שיקום או הריסה ובנייה מחדש של מבנים ישנים. אז כיצד נראית התחדשות עירונית ב-2017?

עוד לפני הבנייה והשיפוץ, לוקחים בחשבון את תנאי הסביבה בה המבנה נמצא, מראהו המקורי והערך ההיסטורי שלו. מצד אחד, מדובר בהליך קפדני ומחושב, אך מצד שני ברור כי יש צורך בפתרונות לבנייה מהירה ויעילה-כזאת שתפגע כמה שפחות בסביבה ואיכות החיים של תושבי האזור והדיירים בפרט. יש כיום מוצרי טיח, דבקים וחומרי איטום ירוקים ובעלי תו תקן אשר מתאפיינים בעמידות גבוהה במיוחד ויישום וייבוש מהיר. בקיצור? אפשר כיום לעצב עיר יפה ובטוחה תוך זמן קצר!

את המענה המקצועי לכלל מערכות הבנייה החדשות והישנות מספקת חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע וסיוע בליווי לכל אורך הפרויקט. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים המקיף ובעמוד הפייסבוק תוכלו לקבל טיפים מקצועיים על עולם התכנון והבנייה.

אז תתחדשו על העיר ונתראה בעיצוב הבא!

כרמית מיסטר פיקס מתקדמת אל עבר העתיד- להתרשמות נוספת: www.carmit-mrfix.com

חדשות העיתוב בשיתוף כרמית - מיסטר פיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully