וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהוט משלים: כל מה שחשוב לדעת על שולחנות סלון מעוצבים

10.10.2017 / 8:10

שולחן הסלון צריך לשקף את הסטייל שלכם ולהשלים בהרמוניות את החלל ובשביל סטייל אמיתי גם הריהוט המשלים חייב להיות מושלם

חדשות העיצוב

אם גם אתם מאוהבים בסגנון העיצוב האיטלקי, אז בטח תסכימו עם האמירה שמערכות הישיבה בסלון הן המנה העיקרית. ובאיטליה כמו באיטליה, לכל מנה עיקרית חייבים להתאים את כוס היין המושלמת - במקרה שלנו, כוס היין היא שולחן הסלון. אז כיצד תשלימו את הלוק היוקרתי והמודרני של מערכת הישיבה האיטלקית?

דבר ראשון, נתחיל בבחירת החומרים. הטרנד המוביל כיום הוא שולחנות זכוכית המשלבים בסיסי טיטניום וניקל. הדגש הוא על קו גיאומטרי נקי למשטח העליון ורגליים בעיצוב מופשט וסוריאליסטי. חשוב להקפיד שהשולחן לא יחסום את מרחב הסלון וגודלו יהיה פרופורציונאלי לגודל מערכת הישיבה. שולחן סלון מעוגל יתאים בד"כ לחללים קטנים וסגורים יותר, ושולחן מלבני לרוב משתלב טוב יותר עם מערכת ישיבה פינתית מאורכת או מבנה קלאסי של 3+2. בשורה התחתונה? הוא צריך לשקף את הסטייל שלכם ולהשלים בהרמוניות את החלל.

את שולחנות הסלון המעוצבים שראינו ניתן לרכוש בסניפי ניקולטי אשר נמצאים בפריסה ארצית. החברה מפקחת על תהליך הייצור שמתבצע באיטליה מתחילתו ועד סופו. החל משלב העיצוב, רכישת ועיבוד חומרי הגלם ועד המשלוח לבית הלקוח. בnicoletti.co.il/' target='_blank'>אתר תוכלו להתרשם ממגוון הקולקציות ולתאם פגישת ייעוץ וסטיילינג.

אז תזכרו, בשביל סטייל אמיתי גם הריהוט המשלים חייב להיות מושלם... נתראה בעיצוב הבא!

ניקולטי מציגה מבחר מגוון ואיכותי של שולחנות מעוצבים. את הקולקצייה תוכלו למצוא באתר או בדף הפייסבוק

חדשות העיצוב בשיתוף ניקולטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully