וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מאירים את הגינה או המרפסת בדרך נכונה, נעימה ומחמיאה?

2.10.2017 / 8:01

ההתפתחות של ריהוט החוץ ואפשרויות התאורה הופכות את החללים הפתוחים של הבית לכאלה שמאפשרים יצירתיות עיצובית שהופכת אותם לחלק הכי מפנק בבית

חדשות העיצוב

בעבר הלא ממש רחוק, ההתייחסות לתאורת הגינה או המרפסת הייתה הכי פרקטית בעולם - פרוג'קטור ענק ששוטף את כל שטח החוץ ומקסימום עוד נורת פלורסנט פשוטה ומשעממת שנתלית מהפרגולה מעל שולחן הפלסטיק. בשנים האחרונות ההתפתחות של ריהוט החוץ ואפשרויות התאורה הופכות את החללים הפתוחים של הבית לכאלה שמאפשרים יצירתיות עיצובית שהופכת אותם לחלק הכי מפנק בבית.

איך למשל? כדאי למשל לבחור תאורה שמאירה את אזור הישיבה ומאפשרת בו גם אור פונקציונלי וגם אור אווירתי יותר, כמו גוף תאורה צמוד קיר ששוטף באור אחיד איזור שלם או כזה שצמוד לתקרה במידה ויש לנו איזור מקורה בחוץ. מומלץ לשלב גם תאורה נקודתית יותר שתאיר את הבית או הצמחייה בצורה נעימה ומחמיאה. זה יכול להיות גופי תאורה צמודי קיר או כאלה ששקועים בו. גם תאורה רצפתית שתשולב בפינות שונות יכולה לתת טוויסט לגינה או למרפסת, ובקיצור? אין סוף לאפשרויות.

את פתרונות התאורה של טכנולייט שראיתם בכתבה תוכלו למצוא בחנויות התאורה המובחרות ברחבי הארץ, וכדאי גם להיכנס לאתר כדי להתרשם ממגוון המוצרים. תאורת החוץ המעוצבת של טכנולייט עשויה מאלומיניום, זכוכית וחומרים אקריליים איכותיים ועמידים לתנאי מזג אוויר שונים. מגוון הצבעים רחב ומתחיל מצבעים קלאסיים כמו לבן או שחור ועד גוונים ייחודים כמו בזלת, שיתנו לתאורת החוץ שלכם לוק טבעי ומעניין.

אז תאירו מחדש את הגינה והמרפסת ונתראה בעיצוב הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן

חדשות העיצוב בשיתוף טכנולייט
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully