וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן: כיצד נקבע הריצוף והחיפוי של הדירה?

18.10.2017 / 8:09

הידעתם שלפי משרד השיכון, בתוכנית מחיר למשתכן יש להציע לרוכש, ללא תשלום נוסף, מגוון אפשרויות של עיצובים, דוגמאות, צבעים, סוגי חיפוי וריצוף ועוד?

יח"צ - חד פעמי

תכנית מחיר למשתכן עוררה לא מעט רעש בציבור הישראלי ונשאר לשאול - מה הקשר שלה לחדשות העיצוב? משרד הבינוי והשיכון הכתיב לקבלנים מפרט שנועד להבטיח כי המחיר לא יבוא על חשבון האיכות. על פי המפרט, יש להציע לרוכש, ללא תשלום נוסף, מגוון אפשרויות של עיצובים, דוגמאות, צבעים, סוגי חיפוי וריצוף ועוד. היום נתמקד בחיפוי וריצוף ובמה שיחזיק אותם מקובעים למשך שנים ארוכות.

הריצוף המוצע צריך להיות מקרמיקה או מגרניט פורצלן ובפני הרוכש יוצגו לפחות 2 סוגים של ריצוף וחיפוי ו-3 גוונים מכל סוג. כל הדגמים יהיו מסוג א' והגודל המרבי של אריח בודד צריך להיות 0.36 מ"ר בחדרים כלליים, עד 0.18 מ"ר בחדרי רחצה ועד 0.2 במרפסות. בנוסף, המפרט קובע כי הדבק שמקבע אותן יהיה בעל "תו תקן " מטעם מכון התקנים הישראלי. יש כיום מגוון רחב של דבקי אריחים ובחירה נכונה של דבק ע"פ סוג האריח, תנאי הבנייה והחדר בו הדבק מיושם תאפשר לאריח שבחרתם להישאר במקומו לשנים ארוכות.

את הדבקים לאריחים ולריצוף מייצרת ומשווקת חברת כרמית מיסטר פיקס אשר מציעה לקבלנים תמיכה בתכנון, המלצות לביצוע וליווי עד לשלב האכלוס. באתר תוכלו להתרשם מקטלוג המוצרים המלא ולפנות למומחים שיסייעו בבניית סל המוצרים שלכם.

אז גם שבונים מהר חשוב להדביק את הקצב ונתראה בעיצוב הבא!

לצפייה בקטלוג המוצרים ולהתייעצות עם מומחים היכנסו לאתר

חדשות העיתוב בשיתוף כרמית - מיסטר פיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully